När det är en morgon

Jag ska snart fara till några kompisar som känner mig, det blir åka buss då. Det är nog kalltet ute så man får ha många kläder för det är jobbigt om man får ha förkylning. Jag skulle ha satt upp litegranna bilder här i bloggaren men jag hinner inte mycket nu, för jag måste fara snart, men sen hinner jag, då ska jag ta upp några kort. Det är så mycket olika man tänker på. 
 
Det blir väl en bra dag i dag, det hoppas man alltid. Jag ska ringa min pappa sen. Ni får skriva om ni vill och säga någonting. Det var roligt att Falköga skrev här en kommentar på bloggaren. Han gillar jag. Falköga. Han är djur-vän också och håller på i mode och med mycket annat verkar det som. 
 
Hoppas att om någon läser de här orden att ni ska ha det bra och ingeting hota er och vara jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0