Det dom säger om ringa i en klocka

det vet jag inte vad det betyder. Men en tjeja som jag brukar läsa på Facebook, hon skrev "det ringer en klocka". Det har jag tänkt på bra länge nu. Hur man menar då. Om det ringer en klocka och vart isåfall, eller om det är baara som man säger och isåfall varför. När det inte gör det. Ringer i en klocka. Nu vart de jobbigt igen. Men mest är det för att ingen många skriver hit. 
 
dom jag brukar läsa om på Facebook skulle jag vilja ha som kompis, en heter Falköga och en är tjejan som heter Ana, en annan är en tv-station som jag brukar prata med, dom heter respirator-tv. Det var dom som jag ringde när jag hadde varit i Knutby hos en moster jag har där, för jag hörde att det var ljud i ett garage där, som ljud som om man sticker en annan med en vass grej, det lät högt, och det var Nelson, han noshörningen som dom egentligen sa hadde vart död i många år. Det var då jag ringde och hon från tv-n kom dit och spelade in ljudena, hur han skrek och tanten borrade på han. Dom hade pratat om det i tv-n också och man hör allting där:
 
http://www.respirator.n.nu/respirator-tv

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Jag är gärna kompis med digoch vad roligt att bli omnämd i din blogg :)

Svar: Det var väldigt roligt att jag ser du hade varit i min bloggare och läst. När jag läste att du hadde villat vara min kompis, då vart jag glad-
Kånka

2013-03-24 @ 23:07:18
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0